SpiLunch
één donderdagmorgen per maand | online via Teams
kennis delen, ervaringen uitwisselen en brainstormen
11.00 uur - 12.30 uur | Ruimte voor maximaal acht deelnemers
Informeel kennis delen: smakelijk!
Eén van de dingen die we in 2020 en 2021 collectief hebben geleerd is dat vergaderen op afstand prima werkt. Spil in de Wijk gaat nog een stapje verder: sinds begin 2021 organiseren wij een keer per maand een digitaal lunchmoment. Een informele pauze om ongedwongen in gesprek te gaan met collega's uit de hele provincie.
Schuif aan bij een van onze SpiLunches
Rondom een bepaald thema worden ervaringen gedeeld, goede ideeën uitgewisseld en wordt er gebrainstormd over oplossingen en mogelijkheden. Per lunch is er plek voor acht deelnemers.
De volgende lunches staan op de agenda. Ben jij erbij?
#38: Donderdag 26 februari 2026
Thema: Mantelzorg & vergrijzing
#39: Donderdag 26 maart 2026
Thema: Burgerparticipatie & inwonerinitiatieven
#40: Donderdag 23 april 2026
Thema: Samenwerken in het sociaal domein
#41: Donderdag 21 mei 2026
Thema: Complexe levenssituaties
-----
Nieuwe lunches in het najaar van 2026 volgen binnenkort!